Ageraskärmen i port 100 stulen

Inlagt av Ursula
Ageraskärmen

I natt runt klockan fem kom en okänd man i 25-30-årsåldern in i vår fastighet och stal Ageraskärmen i port 100.
Den skärmen går inte att använda till något annat än som skärm till det Aptus-låssystem som vi har. Det är ingen dator och den går inte att använda som teve. Därmed torde den vara svår att avyttra.

Händelsen är polisanmäld och vi har bilder och filmer på förövaren.

Helst hade vi ju gärna lagt ut bilder på förövaren här, men det är förmodligen olagligt, så istället får ni ser hur Agera-tavlan såg ut innan den stals.

Tänk på att inte släppa in obehöriga, även om den här personen förmodligen tog sig in på något sätt på egen hand.