Kasta granen på "Terrassen" mellan 116 & 118 senast 31/1

Inlagt av Ursula
vissen gran

Kommunen har uppsamlingsplatser för granar, men även i år erbjuder föreningen de boende att kasta sina granar på en uppsamlingsplats på gården.

Det finns en nedsänkt yta mellan Götgatan 116 och 118 som vi kallar "Terrassen". Den vetter mot parken vid Älvsborgsgatans förlängning väster om gården. Där hade vi bland annat cykelauktionen för några år sedan. Kasta ner granen där så ser vi till att den och andra hämtas med kranbil för återvinning.

Vänligen, lägg inte granen någon annanstans. Inte heller nedklippt i grovsoprummet.
Sista dag för att lämna sin gran är 31 januari.