Vi tänker ju alla till mans att vi bor på ett guldställe på Södermalm.
Vid regnbågens fot sägs det ju finnas en stor kruka med guld.
I så fall har de boende i vårt kvarter, inte minst de som bor i port 124, glada dagar framför sig.
En ögonblicksbild på en regnbåge som visar vägen ovanför hustaken just där vi bor...
- Logga in eller Skapa nytt konto för att läsa och skriva kommentarer