Nu är bara spånet kvar...
Nu har vi äntligen fått det stora trädet på gården fällt.
Det är lite sorgligt eftersom vi alla älskar träd. Men det blev för stort och förstörde både markbeläggning och riskerade att gå ner i tätskiktet ner till shoppingen.
Nu funderar vi till våren på vad vi vill ha istället. Hittills har idéer om japanska körsbärsträd och fruktträd kommit in. Vi får se vad som funkar med tätskiktet och vad vi gläds åt. Vi återkommer om det.
- Läs mer om Nu är bara spånet kvar...
- Logga in eller Skapa nytt konto för att läsa och skriva kommentarer