Passerkorten dog - vattnet slogs på senare
Natten mellan torsdag och fredag var ju vattnet avstängt för ännu fler magnetventilbyten.
Klockan 04:19 slutade, av någon anledning, de passerkort fungera som rörmokarna fått av AMF Fastigheter för att komma in i våra undercentraler och slå på vattnet igen. Det tog därmed tid att hitta någon från AMF Fastigheter som kunde öppna till dem. 06:30 fick de hjälp och strax därefter sattes vattnet igång igen. Det tar ett tag innan det kommer upp till alla i fastigheten, men senast 06:50 ska det ha varit tillbaka för alla.
- Läs mer om Passerkorten dog - vattnet slogs på senare
- Logga in eller Skapa nytt konto för att läsa och skriva kommentarer