I år slänger du granen utanför järngrinden
Stockholm stad har haft vänligheten att anordna insamling av granar precis utanför vårt kvarter.
Du går bara ut genom järngrinden och ner för backen 50 meter så är insamlingen där.
Notera därmed att vi INTE anordnar någon insamling av granar från bostadsrättsföreningens sida och att det är absolut förbjudet att klippa ner den och dumpa den i grovsoporna, eller ännu värre, i sopnedkastet. Kasta den inte heller någonstans på gården eller terrassen, där vi förr om åren har kunnat lämna granar.
- Läs mer om I år slänger du granen utanför järngrinden
- Logga in eller Skapa nytt konto för att läsa och skriva kommentarer