Ny teknisk förvaltare efter nyår
Efter ett antal år med Adex som teknisk förvaltare, väljer föreningen nu att byta till HSB. Det är en stor och gedigen förvaltare som är störst på stora föreningar med stor vana också av tredimensionella fastigheter. De har rykte om sig att hålla hög kvalitet och vi har stora förhoppningar om att det är ska bli riktigt bra. Bytet sker vid årsskiftet och då ändrar vi på hemsidan och i felanmälan. Då ska alla länkar funka.
De kontaktvägar som ska användas efter nyår är följande:
- Läs mer om Ny teknisk förvaltare efter nyår
- Logga in eller Skapa nytt konto för att läsa och skriva kommentarer