Ny mekstation på plats
Alla cykelfrälsta kan nu njuta av att mekstationen är på plats vid port 114. Snart har vi även avspolningssystemet i ordning.
Tanken är att du ska kunna pumpa och spola av din cykel samt ha en rejält bra mekmöjlighet. Alla tänkbara verktyg finns i mekstationen och cykeln går att hänga upp på ett bra sätt i sadelstolpen.
- Läs mer om Ny mekstation på plats
- Logga in eller Skapa nytt konto för att läsa och skriva kommentarer