Ni som inte fick stamspolat…
… har nu en sista chans. Det är väldigt viktigt att ni antingen lämnar nycklar eller är hemma. Följande dagar kommer det ske spolning av resterande lägenheter som inte fått stamspolning:
- Läs mer om Ni som inte fick stamspolat…
- Logga in eller Skapa nytt konto för att läsa och skriva kommentarer