Stämman avlöpte fint
På tisdagen höll föreningen sin årliga stämma. Stämmans presidium bestod av erfarna Gunnar Ljungholm och Bodil Stein sekunderade av röstningssystemets ciceron Freddy Grip. 58 röstande deltog på stämman som både var fysisk och digital.
Årsredovisningen redovisades och godkändes, styrelsen fick enhälligt ansvarsfrihet, ett antal val genomfördes och sju motioner och en proposition behandlades. Besluten gick i enlighet med valberedningens och styrelsens förslag, med några få kompletteringar.
Följande styrelse är vald för det kommande verksamhetsåret 2022/23:
- Läs mer om Stämman avlöpte fint
- Logga in eller Skapa nytt konto för att läsa och skriva kommentarer