Medlemstimme på torsdag 5 aug
Efter en välbehövlig julisemester kör medlemstimmen nu igång igen.
På torsdag 18.00 som är första torsdagen i augusti kör vi igång igen.
Då möter ni Per och Tony från styrelsen.
Välkomna!
- Läs mer om Medlemstimme på torsdag 5 aug
- Logga in eller Skapa nytt konto för att läsa och skriva kommentarer