Varmvattnet stängs av 20 min
Torsdagen den 7 december kommer varmvattnet att stängas av i 20 minuter. Det kommer att ske 12.00 - 12:20.
Anledningen är att vår rörfirma ska byta en VVC-pump.
Vi hoppas att det inte ska störa för mycket. Ta inte din dusch precis då...
- Läs mer om Varmvattnet stängs av 20 min
- Logga in eller Skapa nytt konto för att läsa och skriva kommentarer