Nu ska 98an bli fin
Entréerna ut mot Götgatan och Ringvägen ägs inte av oss utan av dem som äger Ringens shopping. Dock har vi rätt att gå igenom och därmed har vi också ett visst ansvar att hålla snyggt. Det delade ansvaret tenderar till att båda parter gör för lite. Det råder vi dock bot på nu.
- Läs mer om Nu ska 98an bli fin
- Logga in eller Skapa nytt konto för att läsa och skriva kommentarer